Az elhíresült szlogen szerint a Szovjetunióban nem volt szex, mert az burzsoá csökevény. A pártfelügyelet alatt álló nyilvánosságból teljességgel kiszorított erotika (és pláne pornográfia) iránt ez felfokozta az érdeklődést, történetek járnak arról, hogy kacsingatós-pucérnős pénztárcákkal és vetkőzőnős golyóstollakkal vagy a Playboy egy-egy számával minden államhivatalnokot meg lehetett vesztegetni a brezsnyevi időkben.
Ám az alábbi erotikus cirill ábécé korábbi keletkezésű. Az akvarellek 1931-ben, a sztálini korszak sűrűjében készültek. A pikáns képek külön pikantériája, hogy alkotójuk az a számos állami díjjal és kitüntetéssel jutalmazott Szergej Merkurov (Серге́й Дмитриевич Меркуров, 1881—1952), aki a legmonumentálisabb Sztálin- és Lenin-szobrok alkotójaként vonult be a szovjet művészettörténetbe.
Mentségére szóljon, hogy ifjú korában Párizsban is élt, ragadhatott rá valami a szerelem városában.
Az anyagot egy Facebook-megosztás nyomán indultam-el felfedezni. Az egyik forrásom ez volt. < link törölve, már nem működik. Helyette tartalom: linkmarketing.
PR cikkek elhelyezése és linkmarketing
Fentihez hasonló leletek is alkalmasak tartalomépítésre.
Link marketing = a weboldalak közötti kapcsolatépítési folyamat, amely célja, hogy növelje a látogatók számát és az oldalak SEO-értékét. Az elsődleges cél az, hogy minél több keresőmotor-bot találkozzon a weboldallal, amelynek eredményeként az algoritmusok magasabb helyezéseket biztosítanak a találati listájukban.
A linkmarketing főbb tevékenységei közé tartozik az olyan tartalmi cserék kialakítása, mint a blogposztok, a videók és a PR-cikkek. Ezenkívül a linkmarketingbe beletartozik a linképítés a különböző weboldalak között. Fontos, hogy e munka minőségi legyen, azaz a hivatkozások olyan weboldalakra mutassanak, amelyek relevánsak az adott témában.
Fontos megjegyezni, hogy a túlzott linképítés vagy a linkek minőségi hiánya hátrányos hatással lehet a weboldalra, és károsíthatja a honlap-SEO-rangsort. Ezért a visszautalások szerves megjelenésére kell törekedni.
Sokan ismerik az elhíresült szlogent, miszerint Szovjetunióban nem volt szex, mert azt burzsoá csökevénynek tekintették.
Mégis létezik egy szovjet-orosz erotikus ABC 1931-ből. Kulcsszavak
Pikáns képek, betűgrafika, erotika, SEO